همه چیز درباره بیمه مسافرتی

همه چیز درباره بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی عبارت است از پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از شروع سفر به خارج  بروز نموده و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که ابتلا به آن یا آغاز آن پس از شروع سفر به خارج بوده و موجب درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود.

سفربان با همکاری مشترک شرکت بیمه ملت و شرکت امدادرسان رایزشوتز (Reiseschutz) که مقر در آن کشور آلمان و شرکت رِمِد (Remed) که مقر آن در ترکیه است، خدمات بیمه مسافرتی که بعضا بیمه مسافرت خارج از کشور هم شناخته می‌شود را به هنگام سفر بیمه شده در خارج ازکشور محل اقامت وی ارائه خواهد نمود. اعتبار بیمه‌نامه مسافرین عازم به خارج از کشور از زمان خروج بیمه شده از کشور آغاز می‌شود.

مدت بیمه مسافرت خارج از کشور می‌تواند از ۱ الی ۹۲ روز متوالی باشد و قابل افزایش به ۶ ماه و یکسال نیز است. بیمه مسافرتی درصورت عدم دریافت ویزا بدون کسر هیچ مبلغی قابل فسخ خواهد بود. اما درصورت انصراف از خرید وجه پرداختی با کسر حداکثر ۱۰هزار تومان به حساب خریدار بازگردانده می‌شود.

در حال حاضر افراد تا سن ۸۵ سال که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند اقدام به خرید بیمه مسافرتی کنند. فرانشیز (سهم بیمه‌گزار) در هر خسارت، ۲۵ یورو است. 

بعد خرید بیمه با مهر و امضا طبق جدول زمانبندی به ایمیل ارائه شده در زمان خرید ارسال می‌شود. درصورتیکه چارچوب زمانبندی ما پاسخگوی برنامه شما نیست از یکی از راه های ارتباط با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید تا صدور بیمه شما در اولویت قرار گیرد.

آیا می‌دانید سفربان تنها وب سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ایران است

آنچه باید در مورد بیمه مسافرتی بدانید

راهنمای اعلام خسارت در رایتزشوتز

به شرط رعایت این نکات و اطلاع از مدارک لازم برای تشکیل پرونده خسارت،  روند دریافت خسارت شما خیلی سریعتر طی خواهد شد.

مقایسه و خرید آنلاین بیمه مسافرتی

سامانه سفربان این امکان را برای شما فراهم می آورد تا تنها بیمه مسافرتی نخرید. بلکه بیمه ای خوب با پوشش های مناسب با توجه به سن ، هدف از سفر و ... بخرید!

موارد خارج از تعهد در بیمه مسافرتی

آگاهی از مواردی که از خارج از تعهدات شرکت امدادرسان است  به اندازه مواردی که تحت پوشش خواهد بود اهمیت دارد.

مزایای بیمه مسافرتی

با آگاهی از پوشش های متنوع بیمه مسافرتی این امکان برای شما فراهم می‌شود که خریدی آگاهانه داشته باشید.

تاریخچه بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی بیمه ای به نسبت جدید در صنعت بیمه محسوب می‌شود. شاید داشتن کمی اطلاعات درباره بیمه ای که درحال خرید هستید یا قبلا خرید‌ه‌اید برایتان جالب باشد

شش دلیل خرید بیمه مسافرتی

چرا بیمه مسافرتی بخرم؟

ما ۶ مورد از مهترین دلایل خرید بیمه مسافرتی را برای شما توضیح داده ایم.

چرا برخی نمی‌توانند خسارت بگیرند!

دریافت خسارت بیمه مسافرتی درصورت خرید بیمه‌ای با پوشش مناسب و رعایت این نکات امر بسیار آسانی است.

کشورهای عضو شینگن کدامند؟

چنانچه ویزای شینگن گرفته اید باید بدانید که به این کشورها هم می‌توانید سفر کنید.

پوشش‌های بیمه مسافرتی 

پوشش های بیمه مسافرتی بطورکلی در ۳ گروه زیر تقسیم بندی می‌شود

پوشش های مسافر

پوشش های مسافر در بیمه مسافرتی براساس طرح انتخابی متفاوت است. با توجه به سن،هدف از سفرو...از بین طرح‌های پیشنهادی پوشش و طرح مناسبی برای سفرخود انتخاب کنید.

پوشش های بار مسافر

پوشش های بار همراه مسافر بسته به طرح انتخابی تغییر خواهد کرد.اگر به کشوری سفر می‌کنید که آمار گم شدن بارهمراه مسافر بالا است طرحی را انتخاب کنید که شامل این پوشش بشود.

خسارت ناشی از تاخیر

اگر پروازتان شامل توقف در بین راه می‌شود حتما طرحی را انتخاب کنید که این پوشش را شامل شود.از دست دادن پرواز به دلیل تاخیر ممکن است هزینه های زیادی به شما تحمیل کند.

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه

116

Industry News Added

248

Case Studies Added

43

Successful Content Strategies

35

Interviews Taken

We are aware of the importance of a successful content marketing campaign, which is why we create informative, engaging and persuasive content that captures customers’ interest. We tailor a bespoke content marketing strategy for each of our clients.

Effective Copyrighting

We provide content that will convince web users to click through to your website for special offers, to purchase your products or contact you about your services, because our experienced copywriters know exactly how to make words sell.

Tell us about your project

Let us help you get your business online and grow it with passion

Attract and persuade your target market and increase your website’s visibility in the search engines with the content provided by our professional copywriters.

Testimonials

See all testimonials
[ninja_form id=21]