قوانین و مقررات خرید آنلاین از سفربان

قوانین و مقررات خرید آنلاین از سفربان

برای خرید اینترنتی سامانه تخصصی بیمه مسافرتیِ سفربان که از این پس “سفربان”  نامیده می شود لازم است با قوانین و مقررات خرید آنلاین آشنا شوید.

قوانین و مقررات خرید آنلاین و دریافت بیمه نامه

پس از تکمیل فرآیند خرید ، بیمه نامه با مهر و امضا طبق جدول زمانبندی درج شده در صفحه سوالات متداول خرید آنلاین بیمه مسافرتی  به آدرس ایمیل مندرج در فرم خرید ارسال خواهد شد.

در صورتی که “بیمه ملت نمایندگی ۲۳۱۰” به دلایلی خارج از اراده و اختیار، توان تحویل بیمه نامه در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک زمان جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش خدمات سفارش داده شده در رشته های بیمه ای مانند بیمه مسافرتی و … حق بیمه محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که ممکن است به هزینه های پرداختی شما اضافه می شود، هزینه ارسال خواهد بود(درصورت درخواست ارسال برگه بیمه نامه صادره).

شرایط فسخ و اصلاح بیمه نامه

شرایط فسخ بیمه مسافرتی را در صفحه سوالات متداول بیمه مسافرتی ملاحظه فرمایید.

لطفا بلافاصله پس از دریافت بیمه نامه موارد عدم انطباق مشخصات با موارد مندرج در بیمه نامه را به یکی از روشهای زیراعلام فرمایید.

۱- تماس با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما (در ساعت اداری دفتر)

۲- از طریق گفتگوی آنلاین در سایت با کارشناسان ما  ( ۲۴ ساعته)

۳- از طریق شماره تلگرام سفربان ( ۲۴ ساعته)

ارتباط با کاربران

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سفربان به آدرس  https://www.safarbaan.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل ، تلگرام و تماس تلفنی از طرف آدرس و شماره تلفن های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی گیریم .

برای تماس با سایت اینترنتی“سفربان” ، فقط آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما نامه بفرستید فقط به این آدرسها ایمیل کنید.

سایر

خرید خدمات از سایت اینترنتی“سفربان” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

سایت اینترنتی“سفربان” واسطه ای جهت ارائه خدمات شرکت‌ بیمه ملت به مشتریان است. قیمت خدمات ارائه شده در سایت اینترنتی“سفربان” ، همگی توسط شرکت بیمه ملت تعیین می‌گردد.

اطلاعات و مشخصات خدمات عرضه شده در سایت اینترنتی“سفربان”  توسط شرکت بیمه ملت ارائه می‌شوند.

سایت اینترنتی“سفربان” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بیمه نامه بر اساس اطلاعات وارد شده توسط کاربر صادر خواهد شد.

مالکیت معنوی محتویات سایت اینترنتی“سفربان” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به بیمه ملت نمایندگی ۲۳۱۰ می باشد.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

No Comments

مشتریان در مورد ما چه می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه