دسته بندی:

  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷

راهنمای خرید بیمه مسافرتی گرجستان

راهنمای خرید بیمه مسافرتی گرجستان بیمه ملت

آیا شما هم فکر می‌کنید که خرید بیمه مسافرتی گرجستان هزینه ای اضافی در سبد هزینه های سفر آتی شما به کشور زیبای گرجستان است؟

باید بدانید که حادثه هرگز خبر نمی کند. یک سرما خوردگی ساده یا یک پیچ خوردن پا در اثر یک حرکت ناگهانی در گشت و گذار در گردشگاه های زیبای تفلیس ممکن است باعث پردخت هزینه ای گزاف توسط شما شود.

 بر اساس بررسی ۷ منطقه مختلف در شهر تفلیس متوسط هزینه ویزیت ساده  ۱۵ دقیقه ای توسط پزشک عمومی چیزی در حدود ۲۲ دلار است و  چنانچه کار شما به یک شب بستری در بیمارستان کشیده شود این هزینه ممکن است حتی از هزینه ای که برای کل سفر در نظر گرفته اید بیشتر شود. این در حالی است که برای سفری یک هفته ای به گرجستان حق بیمه ای بین  ۱۰ هزار تومان (حدودا یک دلار) (طرح اقتصادی بیمه مسافرتی گرجستان) تا ۳۷ هزار تومان (حدودا ۳ دلار ) ( طرح پلاتینیوم بیمه مسافرتی گرجستان) را پرداخت خواهید کرد.

 بیمه مسافرتی گرجستان

گرجستان اخیرا به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است.  بر اساس گزارش اداره گردشگری گرجستان تنها در ماه نوامبر ۲۰۱۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ایرانی به گرجستان سفر کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است.
در حال حاظر برای سفر به گرجستان ۳طرح  “پلاتینیوم” ، “طرح ویژه آسیای میانه، قفقاز و بالکان” و “طرح اقتصادی آسیای میانه، قفقاز و بالکان”  از جانب شرکت های امدادرسان طرف قرارداد با بیمه ملت ارائه می‌شود.
به منظور آرامش خاطر شما در طول سفر به گرجستان این طرح ها طیف متنوعی از پوشش ها را در قالب پوشش های مسافر ، پوشش های بار همراه مسافر و پوشش تاخیر در حرکت و از دست دادن پرواز پیشنهاد می‌دهند.

شروع قیمت های بیمه مسافرتی گرجستان در حال حاضر از ۱۰۴،۶۴۰ ریال برای سفر یک هفته ای به این کشور است.

موارد خارج از تعهد در بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی بطور سنتی شامل ۳ پوشش بار همراه مسافر ، پوشش مسافر و پوشش ناشی از تاخیر در حرکت است، اما شرکت بیمه ملت اخیرا به منظور پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان خسارت‌های وارده به مسافر به دلیل از دست دادن پرواز ( به عنوان مثل جبران هزینه بلیط و هتل به دلیل انصراف از سفر در پی فوت ناگهانی یکی از اعضای بلافصل ) را درکنار پوشش خسارت ناشی از تاخیر تحت پوشش قرار می‌دهد . همانطور که گفته شد طرح های بیمه مسافرتی طیف متنوعی از پوشش ها را به منظور آرامش خاطر مسافران در طول سفر ارائه می‌کنند. اما باید در نظر داشت که بیمه مسافرتی تمام هزینه های درمانی  و … را در طی سفر شما پوشش نمی‌دهد. شاید بد نباشد که شما با تعدادی از استثناهای عمومی و موارد خارج از تعهد در بیمه مسافرتی آشنا شوید.

– هزینه هایی كه پس از انقضای تاریخ بیمه نامه توسط بیمه گزار پرداخت شود.

– هزینه هایی كه  پس از گذشت ۹۲ روز متوالی از تاریخ شروع بیمه نامه توسط بیمه گزار پرداخت شود.

– عوامل و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش زمین، آتشفشان

– وقایع ناشی از تروریسم (در طرح های با پوشش غرامت فوت پوشش داده می‌شود).

– درگیری و نزاع به استثنای دفاع مشروط و یا ضرورت.

– بیماری و یا صدمات جسمانی كه پیش از خسارت وجود داشته است.

– موارد ناشی از شركت بیمه گزار در رقابت های ورزش ها

– موارد ناشی از حاملگی و زایمان و عوارض ناشی از آن و یا سقط جنین.

موضوعات مرتبط

No Comments

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

آیا می‌دانید "سفربان" تنها وب‌سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی با پشتیبانی واقعا ۲۴ساعته در ایران است!

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه