دسته بندی:

  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷

بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت های محدوده شینگن کدامند؟

بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت

بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت کشورهای محدوده شینگن باید دو شرط داشته باشند. این شروط عبارتند از : ۱- پوشش هزینه پزشکی بیمه مسافرتی حداقل باید ۳۰ هزار یورو باشد و ۲- بازگشت جسد در صورت فوت بیمه گزار .
هم اکنون سفربان سه طرح بیمه مسافرتی شینگن ، بیمه مسافرتی شینگن پلاس و بیمه مسافرتی شینگن طلایی را به خریداران بیمه مسافرتی که قصد سفر به محدوده شینگن دارند ، پیشنهاد می‌دهد.
در رابطه با شرط اول هم اکنون سفربان بیمه مسافرتی بیمه ملت را با پوشش های ۳۰ هزار یورو و ۶۰ هزار یورو و با همکاری شرکت های امدارسان بین‌المللی ارائه می‌دهد. لذا از نظر شرط نخست هر ۳ طرح بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت کشورهای محدوده شینگن خواهد بود. از آنجائیکه پوشش بازگشت جسد در صورت فوت بیمه گزار نیز در هر سه طرح ذکر شده ارائه می‌شود ، لذا بدون نگرانی از اینکه آیا بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت خواهد بود یا خیر ، می‌توانید اقدام به خرید از سامانه خرید آنلاین سفربان کنید.

آیا خرید آنلاین بیمه مسافرتی مورد تایید سفارت همه کشورها است؟

بله. در حال حاضر سفارت تمام کشورهای حوزه شینگن نسخه پرینت گرفته شده از خرید های آنلاین  از  سامانه سفربان را قابل قبول می‌دانند. لذا تنها کافی است بیمه نامه ایمیل شده را برای ارائه به سفارت پرینت (ترجیحا پرینت رنگی) بگیرید.

لازم به ذکر است کارشناسان فروش ما بصورت ۲۴/۷ پاسخگوی سوالات احتمالی شما خواهند بود. بنابراین اگر همچنان سوالی در زمینه خرید بیمه مسافرتی مورد قبول سفارت کشورهای مختلف دارید خوشحال خواهیم شد از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین پاسخگوی شما باشیم.

موضوعات مرتبط

No Comments

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

آیا می‌دانید "سفربان" تنها وب‌سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی با پشتیبانی واقعا ۲۴ساعته در ایران است!

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه