دسته بندی:

پوشش خسارت ناشی از تاخیر و از دست دادن پرواز

با خرید پوشش خسارت ناشی از تاخیر در بیمه مسافرتی در صورتی که وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه گزار حداقل ۶ ساعت تاخیر حرکت داشته باشد،شرکت امدادرسانملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.

شرکت بیمه ملت خسارت وارده را تا سقف های مندرج در موارد زیر جبران خواهد نمود.

۱در صورتی که تاخیر بیش از ۶ ساعت باشد ، تا سقف ۴۵ یورو

۲در صورتی که تاخیر بیش از ۱۲ ساعت باشد ، ۴۵ یورو اضافه بر بند ۱

۳در صورتی که تاخیر بیش از ۱۸ ساعت باشد ، ۴۵ یورو اضافه بر بند ۲

۴در صورتی که تاخیر بیش از ۲۴ ساعت باشد ، ۴۵ یورو اضافه بر بند ۳

حداکثر سقف تعهد بابت کلیه موارد فوق ۱۸۰ یورو می باشد. هر گونه تاخیر ناشی از اعتصاب کارکنان شرکت های هواپیمایی ، فرودگاه های مبدا و مقصد و یا شرکت های خدماتی طرف قرارداد آنها و همچنین تاخیر های مربوط به پروازهای چارتر و غیر عادی از این تعهد مستثنی می باشند.

پرداخت خسارت منوط به ارائه نسخه اصلی صورت حساب های مربوطه، هزینه های اضافی تقبل شده به دلیل این تاخیر (از قبیل هزینه های حمل ونقل، اقامت در هتل و همچنین غذا) است.

نکاتی در مورد دریافت خسارت ناشی از تاخیر

پیش از آن که درخواست خسارتی به موجب این بخش از بیمه نامه مورد بررسی قرار گیرد، بیمه گزار می بایست تاییدیه کتبی در مورد تاریخ و زمان حرکت و دلایل تاخیر را از شرکت حامل یا نمایندگان آنها دریافت نماید.

خسارت های مربوط به این بخش از تعهدات از زمانی که به موجب تاییدیه روز و جا، برای حرکت بیمه گزار مقرر بوده است، محاسبه خواهد شد.

چنانچه در مورد چرایی خرید بیمه مسافرتی شک دارید اینجا را ببینید. همچنین برای محاسبه حق بیمه و خرید آنلاین بیمه مسافرتی اینجا را ببینید.

موضوعات مرتبط

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

No Comments

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه