دسته بندی:

پوشش‌های بار همراه مسافر در بیمه مسافرتی 

بار همراه مسافر در بیمه مسافرتی تحت پوشش قرار دارد. خسارت های مربوط به بار بر اساس شرایط زیر ارائه خواهد گردید:

۱جبران خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما

در صورت فقدان بار توسط شرکت هواپیمایی حاملشرکت امداد رسانعلاوه بر خسارتی که حامل ملزم به پرداخت آن است، مابه التفاوت آن را تا سقف حداکثر ۲۰۰ یورو برای مجموعه بار و لوازم تحویل شده به هواپیما، به بیمه گزار پرداخت خواهد نمود. به همین منظور بیمه گزار باید فهرستی از مشخصات و محتویات، از جمله قیمت و تاریخ خرید تخمینی هر قلم کالا و همچنین میزان خسارت پرداختی توسط شرکت حامل را بهشرکت امدادرسانارائه نماید.

پرداخت خسارت بر اساس روش توصیه شده به وسیله سازمان های بین المللی حمل بار محاسبه خواهد شد. حداقل زمان لازم برای مفقود دانستن دائم بار همراه مسافر، توسط شرکت حامل تعیین می شود و از ۲۱ روز کمتر نمی باشد. پول، جواهرات، کارت های اعتباری و هر گونه سند از شمول این تعهد مستثنی می باشند.

۲جبران خسارت تاخیر در ورود بار همراه مسافر در بیمه مسافرتی

در صورتی که بار همراه مسافر ثبت شده باشد،شرکت امداد رسانهزینه تاخیر در ورود بار همراه وی را مشروط به آن که شرکت هواپیمایی مربوط وابسته بهیاتاباشد پس از گذشت حداقل ۶ ساعت تاخیر برای خرید ملزومات اساسی و حداکثر تا سقف ۲۵۰ یورو پوشش می دهد. در کلیه موارد، اسناد موید وقوع حادثه که با تائید شرکت هواپیمایی مربوطه رسیده باشد، می بایست منضم به درخواست خسارت بیمه گزار باشد.

۳یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی

شرکت امداد رسانراهنمایی های لازم در خصوص نحوه گزارش سرقت یا فقدان بار و ملزومات شخصی را به بیمه گزار ارائه نموده و برای یافتن آن همکاری خواهد نمود. در صورت یافته شدن ملزومات مذکور، شرکت حمل کننده، انتقال آن را به مقصد مورد نظر بیمه گزار یا کشور محل اقامت وی بر عهده خواهد گرفت. در این صورت، بیمه گزار متعهد به عودت خسارت دریافتی در زمینه فقدان بار بر اساس این بیمه نامه خواهد بود.

تذکر مهم: اصل تائیدیه حمل بار یا شکواییه موید وقوع فقدان یا حادثه برای بار در کلیه موارد می بایست بهشرکت امداد رسانارائه شود.

چنانچه در مورد چرایی خرید بیمه مسافرتی شک دارید اینجا را ببینید. همچنین برای محاسبه حق بیمه و خرید آنلاین بیمه مسافرتی اینجا را ببینید.

موضوعات مرتبط

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

No Comments

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه