دسته بندی:

چرا بیمه مسافرتی بخرم؟

چرا بیمه مسافرتی بخرم؟ این یادداشت در تلاش است پاسخی به این سوال شما بدهد.
اگر برنامه ای برای سفر به خارج از کشور داشته باشید و در مورد بیمه مسافرتی شنیده باشید ، حتما به دنبال پاسخ سوال فوق هستید.
 احتمالا اگر در هیچ یک از سفرهای خود بیمه مسافرتی خریداری نکرده اید با دیده شک به این مساله نگاه کرده اید و بخود گفته اید اصلا چرا باید بیمه مسافرتی بخرم ؟!. شاید همیشه خرید بیمه مسافرتی را یک هزینه اضافی تصور کرده اید و تصمیم گرفتهاید که بجای پرداخت حق بیمه به شرکت بیمه در یک رستوران خوب در مقصد خود را مهمان کنید! و یا ده ها دلیل دیگر برای نخریدن بیمه سفرهای خارجی برای خود تراشیده اید.

سفربان معتقد است که به همان اندازه که خرید بلیط هواپیما برای شروع سفر لازم است  شروع سفر بدون پوشش بیمه‌ای مناسب هم  اقدام دوراندیشانه‌ای نخواهد بود. در ادامه به توضیحمهمترین مواردی می‌پردازیم که نشان می‌دهد چرا پرداخت مبلغی ناچیز برای خرید بیمه مسافرتی (در مقایسه با هزینه های سفر)  منطقی و اقتصادی است.

۱– پوشش هزینه پزشکی بیمه مسافرتی

شما نمیتوانید این مساله را رد کنید که ممکن است در هر ثانیه ای از سفر برای شما حادثه ای اتفاق بیفتد. احتمال وقوع حادثه در سفرهای خارجی به دلیل عدم آشنایی با محیط بیشتر خواهد بود. این هزینه ها بویژه در شرایط حاضر به دلیل اختلاف شدید قدرت ریال و ارزهای خارجی می تواند سفر را که برای استراحت ،  لذت و شادی در کنار عزیزانتان برنامه ریزی کرده اید به کابوسی برای شما تبدیل نماید.

۲جبران هزینه های درمانی و دارو با خرید بیمه مسافرتی

با خرید بیمه مسافرتی هزینه‌های درمانی شما در طی سفر تا سقف مندرج در بیمه‌نامه پوشش داده می شود. این هزینه ها شامل فوریت‌های دندانپزشکی ، هزینه تحویل دارو ومیشود.

۳دیر رسیدن یا گم شدن بار همراه

ممکن است به دلیل اشتباه شرکت هواپیمایی ، بار همراه تان به هر دلیل در طی مسیر گم شود یا دیر به شما تحویل داده شود. خب شما نمی توانید تنها یک کفش (با کفش راحتی که برای طی سفر تا رسیدن به مقصد انتخاب کرده اید و احتمالا چندان مناسب برای مکان های مختلفنیست ) در کل سفر به پا داشته باشید ، صورت خود را اصلاح نکنید، مسواک نزنید وتا چمدان ها به شما تحویل داده شود. بیمه مسافرتی هزینه های ناشی از این قبیل موارد را برای شما جبران می نماید.

۴گم شدن مدارک شامل پاسپورت و

به هر دلیلی ممکن است شما مدارکی را که برای سفرتان لازم است به همراه داشته باشید ، گم شود. بیمه مسافرتی هزینه های مرتبط با تسریع در دریافت گذرنامه جدید را برای شما جبران نماید.

۵نرسیدن به پرواز بعدی (connection flight)

شاید برای شما یا یکی از نزدیکانتان اتفاق افتاده باشد که به دلیل تاخیر ، پرواز بعدی را از دست بدهید. حال فرض کنید که شما بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه خود را هم در مقصد نهایی خریداری کرده اید. اگر بیمه مسافرتی خریداری کرده باشید ، تنها افسوس شما عدم امکان حضور در کنسرت خواهد بود و بیمه مسافرتی کلیه هزینه های شما به دلیل تاخیر و از دست دادن پرواز بعدی (شامل هزینه بلیط کنسرت و …) را پرداخت خواهد کرد.

۶لغو پرواز

در فروردین ۱۳۸۹ هزاران پرواز در انگلستان یا به مقصد انگلستان به دلیل گسترش خاکستر آتشفشان در ایسلند و خطرات ناشی از آن برای هواپیماها لغو شدند (اینجا را ببینید). در مواردی از این دست آنها که بیمه مسافرتی دارند هزینه ای را متحمل نمی شوند ، چرا که بیمه مسافرتی کلیه هزینه های ناشی از لغو پرواز (شامل هزینه اقامت در هتل مناسب تا زمانی که امکان پرواز فراهم شود، هزینه های خورد و خوراک  و …) را پرداخت می نماید.

چرا بیمه مسافرتی نخرم!

با توجه آنچه در بالا گفته شد به نظر شما بجای تیتر “چرا بیمه مسافرتی بخرم؟ ”  بهتر نیست تیتر ” چرا بیمه مسافرتی نخرم ! ” انتخاب می‌شد؟

گفتی است بیمه مسافرتی موارد دیگری را هم تحت پوشش قرار می دهد که می توانید در اینجا با آنها آشنا شوید . حق بیمه ی طرح‌های مختلف بیمه مسافرتی را هم در اینجا می توانید بصورت آنلاین محاسبه  و در صورت تمایل به خرید آنلاین بیمه مسافرتی اقدام فرمایید

موضوعات مرتبط

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

No Comments

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه