دسته بندی:

  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷

راهنمای خرید بیمه مسافرتی ترکیه

بیمه مسافرتی ترکیه بیمه ملت

اگر فکر می‌کنید که خرید بیمه مسافرتی ترکیه هزینه ای اضافی در سبد هزینه های سفر است حتما این نوشته را تا آخر بخوانید.

باید بدانید که حادثه هرگز خبر نمی کند. یک اتفاق ساده منجر به شکستگی پایِ  یکی از دوستان خانم الف.ی (از بکاربردن نام کامل ایشان به دلیل حفظ حریم شخصی اجتناب شده است) از مشتریان ما در ترکیه شد. متاسفانه ایشان بیمه مسافرتی نداشند و مجبور به پرداخت هزینه ای هنگفت برای درمان شدند. بر اساس بررسی ۳۸ منطقه مختلف در شهر استانبول متوسط هزینه ویزیت ساده  ۱۵ دقیقه ای توسط پزشک چیزی در حدود ۳۷ دلار است و  چنانچه کار شما به یک شب بستری در بیمارستان در ترکیه کشیده شود با صورتحسابی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار روبرو خواهید شد. این در حالی است که برای سفری دو هفته ای به ترکیه حق بیمه ای بین یک دلار (ارزانترین طرح بیمه مسافرتی ترکیه) تا ۱۰ دلار ( بهترین طرح بیمه مسافرتی ترکیه) را پرداخت خواهید کرد.

 بیمه مسافرتی ترکیه

ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و همه ساله نزدیک به دو میلیون نفر از ایرانیان این کشور را به عنوان مقصدی برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند.
در حال حاظر برای سفر به ترکیه ۴ طرح یونیورسال ، یونیورسال (اقتصادی) ، طرح ویژه ترکیه و طرح ویژه ترکیه (اقتصادی) از جانب شرکت های امدادرسان طرف قرارداد با بیمه ملت ارائه می‌شود.
به منظور آرامش خاطر شما در طول سفر به ترکیه این طرح ها طیف متنوعی از پوشش ها را در قالب پوشش های مسافر ، پوشش های بار همراه مسافر و پوشش تاخیر در حرکت و از دست دادن پرواز پیشنهاد می‌دهند.

موارد خارج از تعهد در بیمه مسافرتی

همانطور که گفته شد طرح های بیمه مسافرتی طیف متنوعی از پوشش ها را به منظور آرامش خاطر مسافران در طول سفر ارائه می‌کنند. اما باید در نظر داشت که بیمه مسافرتی تمام هزینه های درمانی  و … را در طی سفر شما پوشش نمی‌دهد. شاید بد نباشد که شما با تعدادی از استثناهای عمومی و موارد خارج از تعهد در بیمه مسافرتی آشنا شوید.

– هزینه هایی كه پس از انقضای تاریخ بیمه نامه توسط بیمه گزار پرداخت شود.

– هزینه هایی كه  پس از گذشت ۹۲ روز متوالی از تاریخ شروع بیمه نامه توسط بیمه گزار پرداخت شود.

– عوامل و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، رانش زمین، آتشفشان

– وقایع ناشی از تروریسم (در طرح های با پوشش غرامت فوت پوشش داده می‌شود).

– درگیری و نزاع به استثنای دفاع مشروط و یا ضرورت.

– بیماری و یا صدمات جسمانی كه پیش از خسارت وجود داشته است.

– موارد ناشی از شركت بیمه گزار در رقابت های ورزش ها

– موارد ناشی از حاملگی و زایمان و عوارض ناشی از آن و یا سقط جنین.

موضوعات مرتبط

No Comments

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

آیا می‌دانید "سفربان" تنها وب‌سایت فروش آنلاین بیمه مسافرتی با پشتیبانی واقعا ۲۴ساعته در ایران است!

مشتریان در مورد ما چه  می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه