menu x

دسته بندی:

وحید منافی : سفر کشف دنیای ناشناخته‌ها است

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
وحید منافی

وحید منافی از آن دست مسافرانی است که تعریف کردن آنچه را در سفرهایش از سر گذرانده خوب یاد گرفته است. سمینارهای بسیار زیادی در رابطه با کاهش هزینه‌های سفر برگزار کرده و همین دانش اکتسابی‌اش باعث شده مخاطبین زیادی در فضای مجازی داشته باشد.

وحید در مورد انگیزه هایش از سفر کردن می گوید:«انگیزه ام از سفر کردن، تجربه کردن، شنیدن داستان آدم ها و کشف دنیای ناشناختۀ درون آنهاست.» 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by هفت (@vahid_the_hitchhiker) on

به ارتباطات انسانی در سفر اهمیت زیادی می دهد و تجربه زیادی در سفرهای داخلی و خارجی دارد. وحید اکثر این سفرها را به سبک بک پکری یا هیچهایک- کوله گردی – انجام داده: «ایران رو کامل گشته ام و به کشورهای هند،ترکیه آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و عراق سفر کرده ام. داخل ایران خاص ترین مقاصد از نظر من این ها هستند: بلوچستان، جزایر خلیج فارس، گلستان و مشکین شهر.»

این کوله گرد با تجربه بزرگ شدن جهان ذهنی انسان ها را بزرگترین دستاورد سفر می داند و ادامه می دهد: «سفر کردن دنیای آدم ها رو بزرگتر، ولی خودشان  را کوچکتر و متواضع تر. وقتی سفر می‌کنید می‌فهمید چقدر در برابر عظمت دنیا كوچك هستید. همین دریافت باعث می شود سریعتر به آدم ها  اعتماد کنید.این دنیای شما را قشنگ‌تر می کند.»

وحید برای شروع سفر پیشنهادات نابی دارد: «ترس را کنار بگذارید ،از پیله ی امن خود خارج شوید. منتظر هیچ چیز و هیچ کس برای شروع سفر نباشید. به جاده بزنید، چرا که جاده بخشنده است و همه چیز به شما میدهد ،همسفر، پول جای خواب ،غذا و…» و به باور قلبی دارد که پیش زمینه ی سفر فقط خواستن است.

وحید می افزاید: «سفر کردن یعنی تجربه کردن، دیدن، بزرگ شدن و در نهایت کوچک شدن.»

تلخی و شیرینی های سفر برای وحید منافی

سفر برای وحید تلخی و شیرینی های فراوانی داشته است. وقتی می خواهیم شیرین ترین خاطره اش کدام است، می گوید:«خاطراتم هر کدامشان به تنهایی منحصر به فرد‌ هستند. نمی‌شود گفت کدام یک بهترین هستند، ولی یک بار به روش هیچ‌هایک سوار یک کامیون شدیم و راننده کامیون ما را با خودش برد تا بار کامیون را خالی کنیم، زیرکی آن راننده هیچ وقت یادم نمی‌رود.»

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در کمتر از یک دقیقه حق بیمه مسافرتی را محاسبه ، طرح های مختلف را مقایسه و مناسبترین بیمه را با توجه به موقعیت و نوع سفر خود انتخاب کنید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در طی فرآیند خرید خواهند بود.

بیانیه ماموریت سفربان

هدف ما در سفربان کمک به خریداران بیمه مسافرتی برای خرید بهترین بیمه مسافرتی از طریق آسان سازی امکان مقایسه طرح های مسافرتی در کنار فراهم آوردن تنوع در طرح‌های بیمه مسافرتی و نیز ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته / ۷ روز هفته / ۳۶۵ روز در سال است.

آیا می‌دانید "سفربان" تنها وب‌سایت تخصصی فروش آنلاین بیمه مسافرتی با پشتیبانی واقعا ۲۴ساعته در ایران است!

مشتریان در مورد ما چه می‌گویند

مشاهده همه

طرح های بیمه مسافرتی

مشاهده همه
پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید